Yine yorumlarda şov dolu anneler görüyorum cici bebe vermem de şöyle yapmam da çocuğun yemek yemediğinde yesin diye neler yapıyorsun da işte neyse…
Benim oğlum çok iştahlı bir çocuktu kereviz yemeği bile yiyordu düşün ama 10. Ayda bir şey oldu (o dönem çok hastaneye gittik alerjisi yüzünden bir çok şurup kullanmak zorunda kaldı) kaşık ve yemek reddi başladı resmen sadece patates ile beslendi çocuk patates, yoğurt bu kadar birde köfte.
Artık kahroluyordum yaklaşık 4 aydır diyetisyen desteği ile besleniyoruz çok şükür düzeldi. Gerçekten keşke 6. Ayda direk başlasaydım ek gıdaya diyetisyen ile diyorum. Her attığı menü tarifli ve bir kaç tanesi dışında (içinde dereotu olan yemekler) reddettiği yemek olmadı. Birde benim oğlum tanecikli gıda tüketmek istemiyordu pilav, kuskus, makarna gibi. Şimdi çok şükür ki hallettik böyle bir destek alabilirsiniz. Online görüşme yapıyorum zaten ben gitmeme de gerek kalmıyor 💕