efnan_26 Sezeryan doğumdan sonra adet görmeyen veya adet düzensizliği adet gecikme yaşayan var mı 4 gün gecikme oldu ilaç içmek istemiyorum adet söktürücü doğal yolla ne yapabilirim acaba bilen varmı
Elaeylul efnan_26 ben sezeryan doğumdan sonraki 1 ay adet oldum ondan sonra 4 ay hiç olmadım bu ay da olmam gerekiyor zamanı ama olmadım doktora danıştım normal miş düzensizlik emziriyorum bide o da etkiliyormuş
seizetheday efnan_26 kırkım çıkınca olmuştum bu ay olmadı nedense insan böyle olunca da korkuyor 🤦♀️ Allahım hamile kalsam nasıl bilicem
efnan_26 ikizzannesii kızım 3 ay emdi şu an emizdirmiyorum ama adet 6 gün geçildi da öncede böyle oldu söktürücü ilaç kulandim teker kullanırsam vücut alışkanlık yapar diue düşündüm
purpleviolet8 2 yıl emzirdim ve o süre boyunca hiç olmadım. Tabi endişe ettiğim için doktora gitmiştim🥲
efnan_26 seizetheday evet korktum ve korktuğum başıma geldi hamilemisim Kızım 19 aylık şu an sezeryan dogumu yaptım