poyrazssmomms Merhaba kızlar. İlk philipsin suluğunu kullanıyoduk onun ucunu yedi paraçaladı😅sonra e bebekten aldık bi tane onunda ucunu koparmış bugun yanlış suluk tercihimi yapıyoruz lütfen bana kullanıp memnun kaldınız sulukları önerirmisiniz
mnkanne1 poyrazssmomms kesinlikle Munchkin derim bir sürü denedim e bebeğin suluğu bebedor wee baby falan ama en güzeli bu kaybettiğim için çok üzülmüştüm hatta ama buldum çok şükür en güzeli bu
mnkanne1 poyrazssmomms kesinlikle Munchkin derim bir sürü denedim e bebeğin suluğu bebedor wee baby falan ama en güzeli bu kaybettiğim için çok üzülmüştüm hatta ama buldum çok şükür en güzeli bu
poyrazssmomms Busra9554 internetten şimdi baktım da sanki pipet kısmı silikon gibi geldi onu da dişleyip koparmazmı acaba
mnkanne1 Poly-ana ben suluk arayışındayken kuzenlerimde görüp beğendim onlarda çok memnunlar diyerek aldım 5-6 ay kadar oldu kullanıyoruz hiç akıtma falan yapmadı bir kere yaptı onu da iç kısmını tam kapatmadığım için olmuş tam kapatınca akıtmadı hiç
Poly-ana mnkanne1 Bizim 9 ay oldu baya akıtıyor eline veremiyorum oğlumun artık oyuna çevirdi kendini sırılsıklam yapıyor