@Gizemderinlina# bana sağlık ocağındaki hemşire size kalmış zorunlu değil 1 yaşında zaten yaptıracaksınız çok da gerek yok demişti rutin kontrol İçin Göztepe eğitim Araştırma hastanesinde bulunan en iyi doktorlardan biri olan ali bey e gittiğimizde kesinlikle yaptırmamı söyledi yaptırmayalar yüzünden çocuklarımızda salgın var hasta olmadan bir an önce yaptır dedi ve yaptırdım. 2 ay sonra tekrar yaptıracağım