midekoruyucu Duruelaninannesi beta ile hafta hesaplanmaz. Beta sadece gebelik olup olmadığını öğrenmek içindir. Düzenli artış beklenir. Son adet tarihinizin ilk gününü hatırlıyor musunuz ?
Duruelaninannesi Ben int araştırdım 6 haftalık diyor ama hemşire olan var mı aranız da daha iyi bilir
ozlemh Duruelaninannesi ayy hayırlı olsun benimde 8 marttı aralık 5 de doğum yaptım tam bu zamanlar öğrenmiştim bir duygulandım şu an geçen sene geldi aklıma ben son zamanlara kadar sorunsuz atlattım inşallah seninki de güzel geçer 🌺
Duruelaninannesi atlasmommm ben aç karna sabah 9 da verdim belki o yüzden de yüksek çıkmış olabilir bilmiyorum ki