Selam hanımlar nasılsınız, ben bu aralar aşırı enerjisiz uyanıyorum, geç kalksam bile gözlerim ağrıyor uyusam diyorum, uykuya doymuyorum resmen, kızım bu aralar geç uyuyor ondan mı acaba bilmiyorum, hatta erkenden kalkayım diyorum saati 8 buçuğa kuruyorum, yok kalkamıyorum hiç iş yapasım da gelmiyor üzerimde bir negatif enerji var. 😏