Oglum 3 yasına gırecek 2 ay sonra ama hıcbırsekılde gıysı gıyınmıyo ıc camasırı bıle gıydırmeye calısınca aglayıp kendımı yırtıyo delırmek uzereyım ne yapmam lazım tabı dısarı cıkarken herseyını gıyınıyor tek sorun evde aılem var cıplak gezsın ıstemıyorum son 1 aydır maf oldum bı akıl verın gecıcımı yasayan varmı oglum tam konusamıyor anlatamıyor derdını bu yuzden nasıl bı yol ızlemelıyım acıll yardımm