Merhaba, 10 Eylül 2018 doğumlu kız bebeğim var. Doğduğu günden ilk 6 ay sadece anne sütü, sonrasında anne sütü+ ek gıda olarak devam ettik. Son 2 haftadır göğsümü ısırmaya başladı. Bu ısırmalar önceleri çok ufak, hafif hafifti fakat gün geçtikçe sertleşiyor. Koparacak kıvamda ısırıyor. Çevremdeki bir çok tecrübeli anne artık sütten kesmem gerektiğini söylüyor. Bu konuda kafam çok karıştı. Bilgisi olarak annelerden fikir almak istiyorum.🙏🏼