Mom091 Merhaba hanımlar, kızım henüz bir aylıkken babalinbabyden ergonomik kanguru almıştım fakat doğru düzgün kullanamadım. Bir elin parmak sayısı kadar bile kullanmamışımdır. Tertemiz hiçbir sorunu yok😊
Hmzamom Mom091 bende babalinbaby aldim ve bi defa kullandim 165 e aldim ama çok düşük fiyat istiolar canım
Mom091 Hmzamom kullansam adam akıllı kırmam veririm istedikleri fiyata ama sıfır bildiğiniz yeni yani😊
Mom091 Aydnz uygulamadan satış yaparım kargo parası küçük bir meblağ olur diye düşünmüştüm😊 5-6 lira gibi bir kargo parası oluyor
Mom091 Aydnz ben sürekli alıyorum gayet de öyle oluyor. En az 90 lira düşünüyorum ben. Umarım istediğiniz fiyata bulursunuz🌸
Mom091 Aydnz peki hadi öyle olsun😊 ürün bu https://i.hizliresim.com/qALAlR.jpg https://i.hizliresim.com/M171yg.jpg
Byzgl_2019 Mom091 benimkinin aynısı 11 aydır kullanıyorum çok rahat şu an bile rahatlıkla taşıyorum bebeğimi
Mom091 Byzgl_2019 kesinlikle çok rahat. Sırtımda kas yırtılması var her şeyde ağrır ama bu kanguru asla ağrıtmamıştı taktığımda. Ne yazık ki bebeğim sevmedi
Byzgl_2019 Mom091 bazı bebekler sevmiyo . benimkide ilk koyduğumda sevmedi ama 2 3 kullanımdan sonra alıştı. Elim ayağım oldu vallahi . küçükken koyduğum an uyuyodu 😊
Hmzamom Ezgibozkurtkocak1 cnm bana alcam dediniz cevap bekliyrm farkındaysanız aynı urun bari almiycam deyinde bende başkalarına vereyim