serenere30 Kızlar merbaba 😊Bebeğim 34 günlük gündüzleri genelde uyuyor yada uyku halinde 40 ı çıkana kadar böylemi devam ediyor.Uyanık kaldiği zaman genelde kısa süreler.Yardımcı olursanız sevinirim.
bikupakahvee serenere30 benim kızımda sürekli uyurdu sarılığı da yoktu uyusun annesi uykularında büyüyorlar ne güzel ne mutlu size😊 Spa ya götürmüştük kırkı çıktığında orda bile jakuzinin içinde uyuyordu şaka gibi ama ne sokarken ne çıkarırken asla uyanmadı 🤣
terliklerimlegeldim serenere30 Evet, eğer sarılığı yoksa yer,içer ve uyur.Sarılık varsa uyandırıp beslemeniz gerekir 2 saatte bir. Zaten Şuan dünyaya adapte olma süreci başlıyor ve hala kendisini anne karnında sanıyor. Ondan bu uyku haliii annesi ❤️🥹
serenere30 terliklerimlegeldim sarılığimiz hafif vardi ama geçti çok şükür.26 aylik bir kizim daha var sanki o bu kadar uyumuyor gibi hatirliyorum ama tabi yanlista hatirliyor olabilirim ☺️