tmtalya Yani yazmadan geçmek istiyorum ama şaka gibi postlar açılıyor. Hadi kitap okumuyor, platformlar da araştırma yapmıyorsunuz bir doktora sormuyorsunuz da mantıklı düşünmek çok mu zor?
Themom_ Eylul301023 Bende öyle bi kere canım tatlı cekti elimin altında o vardı yedim bu ne ya dedim ağzım kurudu şekerden.
ilaydakaya21 Ben veriyorum benm kızım 4 ay 10 günlük çok sık vermiyorm bazen suyla karıştırıyorum bazen çok az yağsız süt ve çoğunluk suyla veriyorm 4 tane atiyorum 120 ml içtikten sonra şu veriyorum
potter34 ilaydakaya21 Anemi yapacaksin cocugu arkadasim sut nedir birde yagsiz diye akil veriyorsun once kendine gereken akili baskalarina verme 4 aylik bebege saka misin sen ? Beterin beteri var yeminle. Bebeklerinizin sagligini mahvediyorsunuz Bu knuda tahammulum yok cahiliige yemin ederim ya.
Birdunyabircennetannesi ilaydakaya21 Ay şaka gibisiniz Elinizde telefon biraz araştırın yahu Kafayı mı yediniz Süt ne 4 aylık bebeğe Veya cici bebe nedir Midesi küçücük yazık çocuğa yahu
BabyBerry Neden cici bebe valla ben anlamıyorum. Mamalar var hanımefendi mamayı seviyorsunuz onu da içiyor bitiyor. Kızım 9 aylık tövbe daha ağzına sürmedim. Tabi ki severek yiyecek çünkü şekerli
potter34 ayse_kutay Severek yer tabi sekeri yukseldigi icin de saatlerce uyur sizde cici bebenin tok tuttugunu dusunup vermeye devam edersiniz. Bebeginize yaptiginiz kotulugun farkinda misiniz? Karacigeri ve bobrekleri sekerden yoruyorsunuz ilerde seker hastasi olma olasiligi bu gidisle cok cok yuksek. Yuzlerce mama var arkadasim deneyerek ver. Sen r aylik hop ek gida.
ikizannesi278 ayse_kutay 4 aylık bebek için cici bebe fazla şekerli verilmemesi gerekiyor mama değiştirebilirsiniz
tatlianne Gerçekten inanamıyorum. Elinizde telefon dünyanın bilgisine erişebilirsiniz. Allah aşkına artık cici bebe mi kaldı. Kendiniz bile evde yapabilirsiniz bebek bisküvisi kaldı ki 4 aylık bir bebeğe mama dışında hiç bir şey vermemelisiniz. Onun bağırsakları ne ki şu an, hem şeker hem de içeriği ne olduğu belirsiz bir bisküvi. İçmiyorsa başka mama alamayacak durumdaysanız uyku aralarında besleyin gece besleyin çok zor değil yani. Lütfen okuyup araştırın biraz ya
Birdunyabircennetannesi ayse_kutay Daha 4 aylık yani midesi küçücük Bir ton şeker olan şeyi veriyorsunuz severek yedi diyorsunuz Mamayı değiştirin yani bunun yerine Hazır paketli gıda ve 4 ay söz konusu
Aslicamm ilaydakaya21 yağsız süt neden ? Yani zaten saçma ve zararlı bi şey yapıyosunuz da bu şekilde zararını azaltmayı mi amacliyosunuz anlayamadım mantığınızı 😂 gerçi mantık aramamak lazım sizde de merakıma yenik düşüp sorayım dedim
Prensesminik42 ayse_kutay cici bebe 8aylk verdim günde 2 veya 3tane su ile ezip kasık yedirdim ben. 3aylik olana kadar Aptamil içti kilo yapmadı kusması vardı Bebelac mama geçtik kusma yapmadı kilo aldı 8ay az az cici bebe verdim görümcem hiç mama vermedi hep cici bebe vermiş
queenx Prensesminik42 peki neden cici bebe? Mesela ben penelope den alıyorum katkısız şekersiz tam buğday unlu bisküvi. Neden peki? Hadi diyelim maliyet. E kendiniz de yapabilirsiniz evde aşırı basit bir tarifi var.
Laydaren Koca hamilelik dönemini nasıl geçiriyorsunuz ya ? Sadece post sahibi için de geçerli değil bu dediğim, normal karşılayan herkese. Paso yatarak desem, yattığın yerden telefonda elinde. Bir bakın bebek nasıl büyür, ne zararlı ve faydalı.