Kızlar merhaba kızım 3 buçuk yasında şimdi doktordan geldım boyu yaşıtlarından gerı kilo alımı az miş erken doğdu 17 gün küvezde kaldı acaba ondan mı hocam dedım. Hocamız 2 2 buçuk yasına kadar karşılaması lazımmış yaşıtlarını ama krşılamamıs gerı gitmiş onun ıcın kızıma raporlu süt varmış ondan yazdı acaba sızler kullandınız mı etklı oldu mu ıyınmı acaba kızlar cıleklı kutu süt kullandınız mı