merhababen Bebeğim cuma günü 2 aylık olacak doğduğundan beri geçmeyen pişik var. Travazol, tysod, hamezinc hametan bepsntol mustela hepsini denedik asla geçiremiyoruz. Alerjik olup olmadığını nasıl netleştirebiliriz?
Mariposa merhababen aylık kontrolünde doktorunuz anlar alerjisi olup olmadığını, ben pisiklerde sarı kantaron yağı kullanıyordum ve çok faydasını gördüm, öneririm.
Csymnt Emziriyorsanız yedıklerınızı eleme yontemıne gıtmenızı tavsıye ederım.süt urunlerını keserek alerjı ıhtımalı dusuk besınlerle bır kac gun beslenerek emzirmeyi deneyebilirsiniz.Mama alıyorsa mamanın cesıdını degıstırebılırsınız. Bunların sonucunda pişik azalıyorsa alerjiktır. Bunların harıcındr Bezinizin markasını değiştirmeyi deneyebilirsiniz. Islak mendil kullanıyorsanız pamuk kullanabılırsınız. Islak mendıl bızdr pişik yapıyor mesela. Bırde sık sık havalandırın ve kuru olmasına ozen göstermenızı tavsıye ederım. Sudo krem veya mavı hametan bızde etki ediyor pişiği gecirmeye. Umarım tez zamanda gecer. Geçmiş olsun merhababen
sevda2_0 Süt ve süt ürünlerine alerjisi vardır kolik bebek se geçmeyen pişik döküntü vs varsa mutlaka önlem alın ben 6 tı aylıkken fark ettim bebegimde alerji olduğunu neler çektim bir bilseniz çok geç fark ettim o yüzden hemen doktora gidin emziriyorsanız yemeyin süt ve süt ürünleri bi deneyin bakalım
Guler32 Fito, hametan, sudocrem, mustela hepsini denedim geçirmedi. Burda arko kremi okumuştum denedim her alt almada sürdüm ve geçirdi classic tüp ambalajı yeşil beyaz olandan. Geçene kadar kullandım sonra bitkisel bir pişik kremi ile devam ettim.