Merhaba kızlar. Oğlumun 3 yaşına girmesine çok az Bi süre kaldı.Neler yapiyor kuzucuklariniz.Dil gelisimimiz geriden geliyor bizim.doktorumuz sıfır ekran dedi . Havalar ısınınca sürekli parka götürmeye başladım bu ara.Ama artık evde oldugumuz süreçte özellikle akşamları oyun kurmakta zorlanıyorum ne tür oyunlar oynuyorsunuz bana da fjkir olsun sizde konusma da durumlar nasil