dmlaydn Selam sevgili anneler, ek gıdaya geçeceğiz. sizler de kullanıp memnun kaldığınız mama sandalyesi önerilerinizi paylaşabilir misiniz
ahsennr dmlaydn prego lucca mama sandalyesini almıştım hem kademeli hem önü takıp çıkarıyor hemde sırt ayarı var isterse uzanıyor yani öyle düşünün çok memnunum 3 aylıkken bile alsam olurmuş dedim
Cansutaknn dmlaydn bence çok pahalı bişey alma çünkü çok durmak istemiyorlar zaten uygun fiyatı bir tane al gitsin ben ikeanınkini kullanıyorum tabi ben alırken uygundu fiyatı ama şuan ne oldu bilmiyorum ist
sanli17 ahsennr aynısını dün aldım iyi ki almışım bir günde bile bu kadar rahat ettiysem 🥰🥰 bende bunu öneriyorum
ahsennr sanli17 evet ya çok rahat oturtması önüne oyuncak koyuyorum oynuyor biz yer sofrasında yersek de aşagıya indiriyorum inip kalkması da aşırı iyi
Zhra78 sanli17 cidden o fiyata değer mi canım ben de alıcam hiç bilmiyorum yani yatıyomuş yatması ne işe yarıyor sadece yemek yiyip çıkmıyor mu içinden bu kadar özelliğe gerek var mı
zeyinci Ben de çok ucuz bir mama sandalyesi kullanıyorum ilk başta böyle deneyelim olmazsa iyisini alırız dedik ama gerek kalmadı yeterli oluyor içinde minderi yok bi minder koydum çok iyi oldu
KayraVeAnnesi_06 dmlaydn Kiwi koala plus kullanıyoruz gerçekten çok memnunum iyiki almışım diyorum Oğlum 16 aylık severek duruyor bu çok önemli birde içinden asla çıkamıyor
tatlianne İkea antilop kullanıyoruz 6 aydır, çok memnunum. Dışarda da bazen aynı mama sandalyesi denk geliyor gayet rahat kullanımı. Eviniz çok büyük değilse böyle küçük sandalyeler daha iyi oluyor bence
sanli17 ahsennr aynen öyle bizimki de içinden çıkmak istemiyor 2 saattir içinde oturuyor sesi bile çıkmıyor normalde hiç durmaz
[silindi] A101 e fisher price gelmişti ondan aldım daha ekgıdaya başlamadım ama işimi görür gibi duruyor hoşuma gitmezse pahalısından alırım ama gerek yok bence