ilayprensesim Kızlar sağlık ocağının verdiği monovit d vitamini temiz içerikli mi kullanan var mı bir sıkıntı yaşadınız mı
Melike_ikra ilayprensesim ben doktoruma sordum hayır kullanma dedi ben yazıcam dedi. Şuan ocean kullanıyorum. Dişlerde leke bırakıyormuş
birprensesanesi ilayprensesim sağlık ocağının verdiği d3 ve kan damlasının içeriği temiz degil malesef ki.
ruzgartayfunyagmur Melike_ikra ne kadar doz kullanıyorsunuz. Birde puff şeklinde sanırım. Bende değiştirmek istiyorum damla sayısını nasıl ayarlarım bilmediğim için almadım henüz
Nacafa Gul-42 d vitamininden bahsediyor demir damlası değil. Markası kötüleyeceğim diye hızlı hızlı okudunuz herhalde
ilayprensesim Bende ocean d vitamini ile bestiron kan damlası kullanıyorum. Bugün sağlık ocağında aşımız vardı. Hemşire d vitamininiz var mı dedi bende azaldı dedim monovit verdi de güvenemedim o yüzden fikir sormak istedim.
Gul-42 Nacafa tamam sımdı okudum tekrar monovıt ıcerıgı temız degıl cocuk doktorumuz soyledı ve zaten ocean sadece ısmı var baska bırseyı yok sormustum arastırdım olabılır yanlıs okumuş olabılırım
adianne ilayprensesim hiç kullanmadık tavsiye de etmiyorum daha iyi markalardan alıp kullanabilirsiniz