Kızım 5 buçuk aylık son bir aydır sol gözünün içinde kırmızı nokta gibi bişe var bugün doktara gittim hemoraji gibi bi hastalık olduğunu söledi küçük olduğu için tedavi olmıcağını zamanla belki geçeceğine ve takip etmemizi söledi. Başına böle bişe gelen var mı ?