SiprayiL Kızlar sağlık ocağındaki hemşire aradı tam 4 aylık olduğu gün için çağırdı aşıya.sizce erken değil mi ortalara doğru yapılıyor diye duymuştum doktora sorulmalı mi?
BellatrixLestrange SiprayiL ay doldurduysa yapilir neden erken olsun ki biz hep aynı şekilde doldurdu yaptırdık herhangi bir sorun olmadı