Emir29 Kızlar selam bebeğim 15 aylık olacak ve artık bezine baktığımda eskisi gibi dolu olmuyo günde 3 bez anca değişiyoruz büyüdüğü için mı böyle yetersiz beslenme mı yoksa gerci normal ogunlerini yiyor ama sizin bebelerinizde durum nasıl.
Ceydaras Emir29 bnmkide 17 aylik oldu yeni gece yatmadan illaki degistiriyorum bezini sabaha kadarr taşmış oluyoo heryerimiz ciş nabicaaz bilmem gun icndede yapio ama oblar tasmio tabii suuu cok iciyor bide bnmkii.. siiznki pek icmior herlde
Ceydaras Emir29 bnmkide 17 aylik oldu yeni gece yatmadan illaki degistiriyorum bezini sabaha kadarr taşmış oluyoo heryerimiz ciş nabicaaz bilmem gun icndede yapio ama oblar tasmio tabii suuu cok iciyor bide bnmkii.. siiznki pek icmior herlde
Emir29 Ceydaras gece sur içersek ve yatmadan 1 saat önce falan bezlersem geç kapsarsa öyle taşıyo bizimkinin de ama gunduzleri o kadar çok sismiyo bezi yani şu iciyo sürekli veriyorum ama çok aşırı da içmiyor yani
Rabiays Emir29 bol bol su içiren zaten suya çok ihtiyaç ları var bi alıştırma bardağı alın yada pipetli bardak hoşlarına gidince elinde n düşürmüyorlar