Son zamanlarda kendini daha bir anladı çok hareketli tehlike nerde o orda fırıl fırıl gözü sürekli ne yapsam diye arıyor sürekli tutunarak kalkmaya çalışıyor çok ağlıyor çok gülüyor 😂 geçen ay oturarak biraz oyun kitap vs yapıyorduk ama şuan imkansız asla poposunun üstünde durmuyor sürekli emeklicek ve kalkıcak hem çok keyifli bir o kadar da benim için çok yorucu.gündüz uykularının arası çok açıldı asla uyumak istemiyor😩 sizde durumlar nasıl