Merhaba kızlar oğlum 2 buçuk yaşında özel sektörde tam gün çalışıyorum duyduğuma göre çocuk ilkokul çağına gelene kadar yarım gün çalışma hakkımız varmış eşimde sigortalı çalışıyor bakacak kimse yok tüm izinlerimi kullandım işe geri döndüm yarım gün çalışma talebinde bulunabilir miyim kabul edilmezse tazminat alıp işten çıkma hakkımız varmış bilgisi olan ya da bu şekilde çalışan varmı