Esma1993 Kan ilacini 1 yasindan sonra kullamilmadigini biliyorum fakat d vitamini de oyle mi d vitaminim bitti bugun saglikocagindakilere soracaktim unuttum
mucizeminnosum Esma1993 değerine bakılıp karar veriliyo ona da ama kışın başlayıp yazın bırakın dedi bizim doktorumuz biz öyle yapıyoruz kışın d vitamini alamadığından
Minikkizimm Esma1993 aa òylemiymiş. Bize doktorumuz tam tersini söyledi. Demir ilacı 1 bucuk yasina kadar devam. D vitaminide bitince bırak. Ocean miltivitamine başla dedi