kezbanatalay Kızlar 11 günlük bebeğim var. Pusette çok rahat oluyor uykuya güzel dalıyor. Normal yatağında sürekli mızıklıyor. O yüzden bugün pusete yatırdım ama zararlı mıdır bilgim yok. Siz ne düşünüyorsunuz daaha önce pusete yatıran var mi?
Annepre8- kezbanatalay Anakucağı alın bizimki de ıcınde ıkı büklüm yatmayı seviyor ama omurgasına uzun süreli zararlı ilk kızım 7 ayına kadar yattı o zaman bilmiyordum yoksa alırdım ana kucağında çok rahat yatıyo aksam yatagında
churchil kezbanatalay dolaşım için hiç bi yerde çok uzun süre yatması iyi değil. Nerde olursa olsun 2 saatte bir yeri değiştirilmeli ana kucağı puset vs. Bide bazen pusette yatarken boyunları bükük oluyo sağa sola ya da öne nefes alması da zorlaşabilir
smy17 kezbanatalay ilk zamanlar bende yatırdım çünkü bi tek onda uyuyordu orası sıkışık ya bebekler onu seviyor bence geceleri yatağında yatırdım ama hep şimdi bi çok şekilde uyku yapmaya çalışıyoruz 😂
Kuzeynepp kezbanatalay valla gündüz uykularını bn hep pusette uyuttum pek dısarı cıkmadıgımz için araba evdeydi pusette sallıyordum daha derin uyuyordu. Yatakta olunca hemen uyanıyor.
birinsan14 Çok uzun süre yatırmayın diyorlar kemik gelişimi ile alakalı. Ama biz de hiç uyumadığı zamanlar bebek arabasında çok uyuttuk. Ama gece yatağında yatıyordum