Seymaaa07 möllers kullanıyoruz memnunuz ama sadece şişesi çok büyük ziyan oluyo gibi 5 gün kullanıp 2 gün kullanmıyoruz doktorumuz o şekilde tavsiye etti bulunduğumuz şehirde taze balık bulamıyoruz diye açıldıktan sonra 3 ay kullanılabildiğinden ziyan oluyo yani