Jessicaana 3 gün önce kan verdim 5 89 çıktı dün gebelik testi yaptım gebelik testinde hamile olmadığım çıktı çatlatma iğnesinin 9 günü adetim 7 gün gecikti
ReisinKizi Jessicaana bence gebe değilsindir 7 gün geçmiş olmasına rağmen 5 ten çok az yüksek çıkmış. Doktora sormadın mı?
SevimliHayaletCasper Jessicaana şimdilik net birşey söylenemez. Iki gün sonra tekrar tahlil yaptırın yükselme varsa vardır
Jessicaana ReisinKizi yok polikistikover var uğraşıyoruz düzensiz adetim var ztn normalde hep 0 cikiyor değer
ReisinKizi Jessicaana yani pko da olsa standart regl döngüsüne göre hesaplanıyor diye biliyorum. Ama Bi yükseklik var sonuçta en iyisi tekrar kan vermek