Annelerim merhaba, oğlum 11 aylık 4 gündür ishal desem değil günde 1-2 kere yapıyor ama su gibi açık renkli ve her yeri batıyor çok fazla yapıyor 4 gündür başka şehirdeyiz İzmire geldim kuzenimin yanına acaba hava değişimi mi su değişimi desem ona özel Nestle aldım burda üşütme değil petekleri yakıyoruz gece gündüz alttan kilotlu çorap giydiriyorum üşümesin diye emekliyor çünkü anlam veremedim bi türlü sağlık ocağına götürsem doktor bakar mı misafiriz burada ne yapacağımı şaşırdım