Merhaba bugün bebeğimin tam 40. Günü. Bakımlarını giderip ve gereken tüm ilgiyi şefkati doğduğundan beri elbette gösteriyorum bir anne olarak. Fakat bebeğim benim kucağımda sadece ağlıyor annemin veya eşimin kucağında ise çok uslu gülücükler atıyor. Sorun bendemi yada bebeğim beni sevmiyor mu bunu düşünüp üzülüyorum. Normalde bebekler anne kucağında sakinleşmezmi ? Benim bebeğim bende krize girip başka kucaklarda sakinleşiyor, o an üzülsemde stresimi geçirmemeye çalışıyorum öpücükler atıp sakinleştirmek için herseyi yapıyorum ama asla işe yaramıyor çok kafaya taktım bu durumu geçermi bu süreç?