ozlemyavuz Ay aşıları sonrasında aşırı huzursuzluk , ateş, uyuyamama yaşayan var mı ya? Bebeğimin resmen huyu değişti, asla beşiğine yatmak istemiyor. Kucakta uyursa uyuyor o kadar.
twinsmomm2 ozlemyavuz benimkiler dünden önce oldu bir bebeğim gecesine ateşlendi ertesi gün de çok huysuzdu calpol verdm de o iyi geldi ama düzeldi bugün şükür
Eso66 ozlemyavuz 4 ay aşı benim kızımda cok mızmız hep kucak istiyordu. yatırdığım zaman 5 ddk sonra uyanıyordu
ozlemyavuz twinsmomm2 önemli olan calpolle ateşin düşmesiymiş galiba zaten ama huzursuzluk da geçti mi
ozlemyavuz Eso66 sizin 5 dakika İyiymiş koyarken ağlamaya başlıyor. Sanırım güvende olmak istiyor kucakta durup 🥺