Merhaba güzel annelerim nasılsınız ?
Benim ikiz 12 aylık bebeklerim var ama son günlerde günün 2. Uykısunu uyumak istemiyorlar 5 gibi huysuzlanıyorlar ama uyutmak istemiyorum normalde 1. Uyku en geç 10da başlar 2. Uyku 3 de bu gün çok direndiler saat 12 de yani biraz ömce öğle uykusuna yattılar gece uykusuna da en geç saat 9da yatıyolar sizce teke düşürmeli miyim uykulrnı yoksa atak falan olduğu için mi böyle yapıyorlar ?