Merhaba benim bebeğim 4 aylık elele mağazasından kabin boy tercihbettim çok memnunum tavsiye ederim kesinlikle sürüşü konforu herşeyi mükemmel tek elimle bebek kucagımdayken kapatıp açabiliyorum tavsiye ederim yani pahalı markalara para dökmenize gerek yok🫶🏻