Tugbaaydn Kızlar merhaba biz bu yıl izmirden doğuya tainciyiz önerdiğiniz yerler var mı tercihler açılmış gittiğiniz yerlerden memnun musunuz
metehansmomm Tugbaaydn bizde tayin olacak gibiyiz muhtemel gözüküyoruz hala gidip gitmeyeceğimiz tercih sonucunda belli olacak. Jöh olan yerleri yazacak eşim
Hils Tugbaaydn Erzurum listenizde varsa tavsiye etmiyorum. Beklenti içine girmeyin. Büyük şehir olsada küçük kalmış her anlamda
Habibetlppp Tugbaaydn bizde doğudan batıya geçeceğiz inşallah Hakkari’deyim sosyal hayat sıfır sadece market gezeriz bi memlekette doğru düzgün yemek yiyeceğimiz bir yer bile yok 4 yıldır burdayım çok şükür bitti
end Tugbaaydn bingöl solhandayız çok memnunuz insanları çok iyi havası kışın biraz soğuk ama yazın miss kiraları 3-5 bin arası lojmanları eski kirada oturmak daha mantıklı