Prenses21 doğruluk payı yok. İnsanlar erkek ya da kız olarak doğdukları için her zaman erkek veya kız olma ihtimali vardır ve bu birinden birinin olacağı anlamına gelir, yüzde elli ihtimal olduğu için de (erkek ya da kız) yüzde elli ihtimalle oğlunuz olur. Tabii yüzde elli ihtimalle de kızınız olur. Allah sağlıkla hayırlısıyla büyütmeyi nasip etsin