Merhaba güzel anneler , 2 ay 10 günlük bebeğim var çok gazlı bir bebek malesef öyle olduğu için bütün gün kucağımda gezdirmek zorunda kalıyorum, haliyle ev işleri de kalıyor kanguru kullanmak istiyorum ama en uygun zaman nedir hangi aylarda kullanmaya başladınız siz fikir verirseniz sevinirim ☺️