pamukseker_ Kızlar şimdi aldım teendyoldan karar veremedim hangisini almalıyım görsel atar mısınız memnun olduğunuz çok modeli var yorumlar bir güzel bir kötü kararsız kaldım ya
[silindi] pamukseker_ Benim şu an tamirde. Pratic-s modeliydi sanırım. Elim, kolum hatta ayağımdır, kendisi. Çekim gücü efsane.
pamukseker_ [silindi] Melisayda Peki rengi fark ediyor mu pratik modelde görsel atma şansınız var mı 🌸
susunbebekuyuyo pamukseker_ bu var ya candır harika çeker sadece düşürmemeye çalışın benimki malesef haznesi kırıldığı için çöp oldu şarjlı aldım ama baya kullandım yani hiç çekim gücünde azalma olmamıştı
Melisayda @pamukseker_ rengi farketmiyor canim benimki gri motoru yukarıda. En düz modeli yani. Görsel atmayı bilmiyorum nasıl oluyor ☺