mtnnnn Benim kızım da 18 aylık 10.800 kilosu, daha anne karnında ultrasonda doktorumuz uzun boylu zayıf bir kız olacak karın boşluğu geniş demişti, 16 aylığa kadar 10 kilo olamamıştı bir türlü ama ek gıdaya başladığından beri yemesi içmesi gayet iyiydi yemediği zamanlar oluyordu tabiki. Hatta dün 18 ay aşısını vurdurmaya gittik kendi hemşiresi aşısını hazırlarken diğer hemşire iki kere teyit etti 18 ay demi diye 😂 Ama sağlığı yerinde çok şükür çok da kilolu olmayıversin boşverin