Kızlar bebeğim 3 ay 16 günlük dün menenjit aşısı oldu gece ateşi vardı calpol verdim düşürdüm ama aşıdan sonra fazla kaka yapmaya ve ıkınmaya başladı sürekli gazı var gibi aşının böyle bir yan etkisi olabilir mi? sulu kaka ve karın ağrısı bide karnından sesler geliyor guruldama gibi