Merhabalar sinirlendiğimde ve mutsuz olduğumda yemeğe abur cubura sarıyorum. Böyle biraz yemek de değil tıkırcasına yiyorum sonra pişman olup ağliyorum. Psikiyatriye gitmem lazım şu an gidemem. Siz duygusal açlık ile nasıl baş ediyorsunuz? Benim gibi olan var mı