17_bar 2.bebepim bugün 4 aylık olduk ve aşımızı olduk. 2 tane bacaktan. 2.ay aşının devam dozları.
Kızımın gelişimi güzel boy kılo olarak. Bu 1 haftadır hareketlerinde artmalar başladı. Asla yatmak istemiyor oturmak kalkmak istiyor. Kendisini döndürüyor. Hemşirede bu ne böyle kalkacak falan deid bugün 🤭 tabii erken ben daha oturmuyorum bile ama kucagımda sırtına falan masaj yapıyorum öyle anca biraz ikna oluyor. Kumaş kitapları va ronaşrla oynamaya başladı. Salyalar akmaya eller agıza gitmeye başladı. 😇