Sevim3202 Kızlar dört gündür günüm geçiyordu test yaptım çift çizgi çıktı ama korunuyorduk nasıl oldu bilmiyorum Hala şaşkınım üç yaşında kızım altı aylık oğlum var ne yapacağımı bilmiyorum kararsız kaldım aldırma konusunda Siz yerimde olsanız ne yapardınız😕
ikizannesi278 Sevim3202 Olan olmuş artık canım Allahın verdiği can alınır mı ne kadar zor olursa olsun asla aldiramam sonuçta oda bebeğim yazıktır sakin aldırmayın
Sevval2301 Sevim3202 yerinde olsam asla aldırmam zor olur ama beraber büyürler eğer çok istemiyor iseniz korunabilir diniz neyle olduğu da çok önemli tabi
Ucansupurge Sevim3202 Gerçekten çok zor bir durum. Bakabilme imkanım varsa ben kiyamazdim elbelt bakarım
whiteblack Arkadaşımda böyle kazara oldu bebeği altı aylıktı büyüttü maşallah Allahm verir onun kolaylığını sabr eyle dua et bol bol 🌸
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Bundan sonra ne yapacağımızı, ne edeceğimizi kara kara düşünürdük ama eşim asla aldırma tarafı olmazdı. O yüzden Allah büyük diyerekten o vebale girmezdik.🤷🏼♀️Allahım yardımcınız olsun inşallah 🤲
Maka_Paka Sevim3202 O canı siz mi verdiniz ki alıp almama konusunda kararsızsınız hemde dikkatsizliğiniz yüzünden?
TheMomm Sevim3202 Asla aldırmam yanımdakiler neyse karnımda ki o yaptığım hatanın bedelini ona kesemem. Rabbım sonra çıkarıyor bi yerden
neanladinyurdagull Sevim3202 Herkesin kendi fikri 4 yaş ve 5 aylık çocuklarım var Allah korusun ama hamile kalırsam aldırırım.Dogurup diğer çocuklarıma yetemedikten sonra dogurmanin manası yok bence.Allah yardımcınız olsun
bal203 neanladinyurdagull manasi yok ama o zaman kendimize hakim olacagiz en ust duzeyden dikkat edeceg8z bu resmen cana kiymak goz gore göre katil olacaksiniz
marsiyen Sevim3202 Bence buraya sormak çok sağlıklı değil bebeğin kararı tamamen size ve eşinize ait. Birisi aldır dese aldıracak mısınız?
bal203 Sevim3202 biz kendimize hakim olamadik yaptik ama suan istemiyoruz demek oluyor bu rabbim4 karsi benim bi akrabam arka arkaya hamile kaldi aldirdi 6 yasinda oglu vardi cocuk sebepsiz yerr 1 haftada vefat etti lutfen iyi dusunun
KLORAK Sevim3202 yaparsın bebeğim merak etme 4 5 sene sonra iyi ki olmuş iyi ki doğurmuşum birlikte büyüdüler bile dersin. Keşke bende kazayla hamile kalsam 🤣çok istiyorum ama cesaret edemediğim için yapamıyorum. Kazayla olsa keşke
Sevim3202 KLORAK Eşim de aldırmaya karşı diğer çocuklarımzdan çıkar günahı diyor Allah yardımcım olsun inşallah
nebutantana30 Sevim3202 aldırmazdım Allahın verdiği cana kıymak çok büyük günah herkesin kendi düşüncesi ama benim düşüncem bu bide hiçbir korunma yöntemi %100 değilmiş doktorum öyle demişti oğlunuz çokta küçük değil daha aylıkken hamile kalanlar var