3 aylıkken yaptırdık köpük bardak koydu doktor ilk gün dörtt saat arayla calpol verdim iki kez sonra bi hafta vazelin bardak ,sonra kantaron yağı devam ettik hicbir sıkıntı olmadı.ilk gün kakasını yaptı cok fena heryerine bulastı hemen suyla yıkadık pipisini ellemeden doktor böyle söyledi.rahat geçti ağlamadıda hiç