Kızlar bilen fikrin olan bir yorum yapsın Allah rızası için..kafayı yiyeceğim.. 4 yaşında kızımın bacak arasında kızarıklık başladı genelde mantar olurdu travazol sürdüm geçiyor gibi oldu tekrar çıktı . Bir sönüyor bir tekrar kızarıp kabarıp kaşınıyor . Sonra ellerini kasimaya başladı orasida kaşınıyor kızarıyor sonra geçiyor geri çıkıyor. Doktora götürdüm alerji dedi . Krem verdi gecmeyince sağlık ocağına götürdüm bu sefer orasida uyuz dedi . Ama yeni bişey değil 15 gündür var uyuz olsa tek bir yer mi kaşınır dağılmaz mi vücuda . Bide 2yasinda kızımla bnde hicbisey yok. O öyle deyince hemen bir cildiyeye götürdüm oda egzama dedi. Kafayı yiyecegim geçmiyor kaşıntı ya. Doktor kesinlikle uyuz değil uyuz olsa sürekli kaşınır kızarıklık geçmez dedi. Emin olmak için cuma gününe başka hastanede gün verdi mercekle bakalım dedi. Orda kesin çıkar ne olduğu dedi.
Başına gelen varmı uyuz olsa böyle mi olur.