Kubradurmuss Balıkesir Avşa Adası (arabasız kendi imkanıyla feribota binip giden var mı) kızlar yardımcısı olur musunuz
Laden Kubradurmuss biz gitmiştik. Bizim gittiğimizden sonra epey gelişmiş avşa. Kaç yıldır her yaz geldiğinde muhakkak konuşuruz orası çok güzeldi diye. Geçen yıl çok niyetlendik tekrar gitmeye ama gidemedik malesef. Tadı damağımda kalmıştı🫠
MnkKrtl Kubradurmuss iki sene gittik biz güzel yer ama biz arabamızla gitmiştik çocuk olunca mecbur 😂 bide biz koylarına gediyoruz merkezde girmiyoruz denize oyüzden