Nida_kavk başka kelimeleri de varsa korkmayın, daha küçük ve her şeye dili dönmeyebilir. Benim oğlumda geç konuştu. 2yaşında sadece 7kelimesi vardı bende endişeleniyordum ondan sonra kelimeleri de arttı 2li cümleler sonra 3lü cümleler kurmaya başladı. Şimdi 3yaşında ve hala akıcı konuşması yok ama her şeyi söyleyebiliyor ve arada 4lü uzun cümleler falanda kuruyor. Yine geç kaldık ama en azından ilerleme kaydettiğini görüyorum 2yaşında ki gibi yerinde saymıyor, sizde de böyleyse korkmayın bence.