Bebeğinizi lütfen başka bebeklerle kıyaslamayın şimdi ben burda benim oğlum 10 aylık şu kadar keşime söylüyo desem moreliniz bozulacak yapmayın bunu. Ben doğduğundan itibaren hep konuştum oğlumla kitaplar okumaya çalıyorum sürekli, dinlemese bile kelime haznesi gelişiyo, oğluma o kadar çok hadi annecim demişim ki hadi anne diyor. çok gazlı bir bebekti gazı çıkarırken hadi annem diye diye alışmış tavsiye ederim bol bol konuşun