Merhaba . Oğlumun pazartesi akşamından beri ateşi yükseliyor ilaçla düşüyor. Dün akşamdan beri tekrar ateşi yükselmedi ama şuanda keyfi de yok. Bu arada ateşi max 38,6 oldu. Dişten kaynaklı mı böyle yoksa enfeksiyon gibi bişey mi var emin olamadım. Doktora götürmelimiyim yoksa biraz daha bekleyip takip etmeliyim ?