Kızım 1 yaş 3 ay 10 günlük ama çok zayıf çünkü hiçbir şey yemiyor doğduğundan beri böyle iştahsız , 8.500 kilo kan değerlerine baktık çok düşük dr.vitamin falan verdi ama işe yarar mı bilmiyorum acaba ben sütümü vermeyi bıraksam yemek yer mi çevremde böyle yapıp çocuğu yemeye başlayan çok oldu , bilemedim sizlere sormak istedim var mı böyle olan aranızda yardımcı olur musunuz