Annelerim kızım dün 4.ay aşısını oldu. Aşıyı yapan kişi ateş yapmaz dedi. Başka bişi demedi. Aşı sonrası cok ağladı ama sonra sakinlesti. Hatta piknik alanında keyif yaptık orda uyudu gezdi bile. Eve geldik 7 buçuk 8 gibi gece uykusuna yatar o zaman bir çığlık kıyamet koptu. Orda benim yüzümden olduğunu düşündüm uyku rutininde nemlendirici losyon sürüyorum hep aldanıp bacaklarına biraz yedirerek sürdüm unuttum çünkü. Heralde o canını yaktı diye düşündüm. Çok ağladı. Calpol verdim yatırmadan önce. Gece 3 e kadar sorunsuz uyudu. Ama uykusundan çığlık atıp ağlayarak uyandı bizi de yataktan sicratti. Neye uğradığımızı anlamadık bir türlü susmadı canı acıyor gibi. Üç ihtimal geldi aklıma bir 4.ay atağı iki diş sancısı (felaket salya akıtıyor) üç aşı dan dolayı huzursuzluk can yanması. O an hemen beyaz gürültü geldi aklıma genelde beyaz gürültü de sakinleşir kızım onu açtırdim eşime. Hemen sakinleşti sonra da uyudu. Bu ataktan mi kaynakliydi sizce aşıdan sonra olması kafamı çok karıştırdı. Ataklarının bu güne kadar hiç birinde böyle yapmamıştı. Mizirdanip huysuzluk yapardı sadece ağlama krizi gecirmezdi. Eşim gündüz çalışıyor bu hafta yalnızım diye çok gerginim. Ateş olcerim yanlış ölçüm yapıyormus yeni farkettim. Ateşi çıkar da olcemem diye korkuyorum. Koltuk altında tutmuyor öteki cihazi. Sizler bu durumla nasıl başa çıktınız?