atesarp demeki yanlız değilmişim.sabah bende aynısını düşünüyordum .benim bebeğimde böyle hayattan soğudum hep ağlıyorum.inattci bebek ila dediği olana kadar nefesi kesilene kadar ağlıyor.uyumakta direniyor.yere koysam ağlıyor ,arabaya koysam ağlıyor kucağa koysam ağlıyor.tepemin üstüne koyup hoplatinca susuyor biraz . çıldıricam .kendisi 3 aylık.elalemin bebeğini ortaya salıyor sesi çıkmaz .biz gözümüz gibi bakarız bizimki bizi cıldırtır