dertanasiyimyaben Şaka gibi ama doğdundan beri Prima ve Sleepy Ecolojik kullandığım çocuğuma geçen gün Bebem Natural aldım Prima ve Sleepy’den daha iyi sonuç aldım sızıntı yok ki bazen oğlum uyurken çok su içtiği için baya doluyor pişik de yapmadı.
bebeimhosgeldin tpbm1710 Doktor onu genelleme olarak söylüyor ama belki sizin bebeğiniz biraz fazla çiş yapıyorsa bezi gece değiştirseniz daha iyi olur gibi bilemedim. Çünkü prima alanında çok iyi olan bi bez sleepyi de kullandık hiç taşma sızma yaşamadık biz
minikmucizem0402 Ya bende molfix kullanıyorum gündüz biraz geç aldımmı bezi çok pis taşıtıyor kakayı acaba bez küçük mü geliyor yoksa sleppye göre çok memnundum ilk aldığımda
Aslann2022- Geceleri 1 numara buyuk bez kullanirsaniz sizdirmaz. Ben bimin bezini kullaniyorum kalip olarak buyuk ve hic sizdirmiyor. 5 numaraysa geceleri 6 takicaksiniz misss
sencerareninannesi tpbm1710 gece bezlerini bir beden büyük kullanmayı denediniz mi hiç? Ben şuan molfix 5 numara gündüz kullanıyorum tam oluyor. Ama geceleri değiştirmediğim için son birkaç gündür taşırmaya başladı. Bende 6 numara alıp takmaya başladım gece. Sorun ortadan kalktı.
ikiekmekaldimevegidiyorum tpbm1710 molfix bizde sızdırma yapmadı dopdolu olmasına rağmen arada bezi kayarsa ya da çok gevşek bağladıysam çok çok nadir hafif o da ıslak bile denmez
delirmeceler tpbm1710 prima premium care dışında gece özellikle tanımam düz prima deil care olucak 12-14 saat durduğu zamanlar oldu bir kere taşma yaşamadım doğduklarından beri kullanıyorum şuan 2,5 yaşındalar