Kızlar 2 yaşına girecek kızım lazimlikla oynuyor ve tuvaletini yapmıyor. Bu normal mi. Bugün yeniden baslicam öğretmeye. Ama bu eğitimin en önemli püf noktası nedir. Lazimligi elinde gezdiriyor ve içinde ki tuvalet yapma yerini kaldırıyor oynuyor. Ne yapıcam ben 🤔